Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä :)

Melissa

Melissa
Melissa muuttuu tarpeeksi syvässä vedessä merenneidoksi.

Oletko katsonut jo toisen blogini?

Translate

Mistä kuvatarinasta pidät eniten? (30.1.2014)

lauantai 12. huhtikuuta 2014

Jokainen kulkee omaa polkuaan osa 1

Moi taas ja muistakaa osallistua kuvakisaan!

"Jokainen kulkee omaa polkuaan" 1

 T ajattelee: Miksi minun pitäisi asua täällä, kun kukaan ei edes kuuntele minua tai välitä siitä, mitä teen!
 M: Zzz...
 M: Pitkästä aikaa tuo peili! (Katso täältä, jos et muista, mistä Melissa puhuu.)
 M: Mitä tälläkertaa?
Ääni: Tilanne on nyt tämä...
 Ääni: ...Pikkusiskosi on valitsemassa pimeän puolen, elikä niin sanotun "pahuuden" tien.(Musta enkeli on vain vertauskuva, mutta, jos ihminen on liian pitkään "paha", niin hänestä tulee musta enkeli.)
M: !?
 M: Miksi...?
Ääni: En minä tiedä, mutta varoitan sinua ja on oma asiasi, uskotko minua.
 M: Mmm...
M: Ai niin... Tiina?!
 M:?!
 M: Eeeeei!!! Ei sen näin pidä mennä!!!!! Miksiih???!!!!!
A: Melissa?!
 Iiris: Mitä on tapahtunut?
 C: Mikä on, Melissa?
L: Mikä tuo paperilappu on?
M: Katso itse!
 F: "Minä lähdin! En enää kestänyt sitä, että minua ei huomioitu ja ei otettu mukaan mihinkään! Kertokaa Sofialle, että kiitos kaikesta. T: Tiina"
T: Tämä on sopivampi paikka asua...

Jatkuu...

Ja vielä sitä, että tämä biisi soi päässäni jatkuvasti:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit viimeiset 30 päivää (top 10)

Mikä on suosikki hahmosi?

Pidätk uudesta taustastani?

Mistä sivusta pidät eniten?